Pluggade järnet - det var värt det!

Minsann!
Även att jag försov mig en timme så var resultatet bättre än vad jag förväntade mig! Ni minns väl mitt provresultat förra gången ? 5/40 och denna gång fick jag 24/40! Tre poäng från VG-nivå! Verkligen mycket mer än vad jag förväntade mig. Trots att jag var på G-nivå, var jag nöjd. Jag får antagligen provet tillbaka imorgon eller på fredag.

Idag bakade vi muffins på hemkunskapen. Första gången efter flera lektioner att vi bakar och inte lagar mat. De blev lyckade små chokladmuffins som jag gjorde med Isa, Julia K och Zenobia. Jag ska låta dem svalna lite till så jag kan äta dem sen ;) Man får se om jag orkar med middag idag! Jag tror att vi fyra blev klara först, så vi slutade 14:20, en halvtimme tidigare. Chill och soft!

Tråkigt nog lämnade jag kvar min Twilightberättelse i skåpet. Åh, jag som är sugen på att skriva! Jag har inte kommit in i handlingen än. Men Jasper har dykt upp, stöttar Bella lika mycket som de andra familjemedlemmarna. Åh, helt kär i min egna berättelse ♥
Ja, eftersom att vi går in på svenska-biten vill jag också säga att på "Hela skolan skriver berättelse" fick jag VG-nivå. Nöjd är jag, men det kunde blivit bättre om jag hade mer tid. Hade nämligen 20 minuter på mig att renskriva berättelsen jag skrev på kladd. Så jag var stressad, men kul att jag fick VG iallafall!

Nu väntar jag på att Zenobia ska lägga ut bilderna från hemkunskapen. Haha, jag vill så gärna ha dem för jag kan inte lägga ut bilder från mobilen till datan. Så kan ni se hur nöjd jag ser ut över mina muffins, kanske se världens skämtaste George om hon tog foto på honom. Ja, jag vet inte. Men får hoppas på att hon lägger ut några.

Jag såg nu hur besökarna sjunker. Förr hade jag kring 30-45 besökare ungefär varje dag, nu får jag vid 15-20 stycken. Känns surt, men jag kommer inte sluta blogga. Och jag uppskattar dem som kommentera och de som läser. Jag älskar era komplimanger ni ger mig och jag försöker att ge er komplimanger också. Sjukt skönt att veta under en så kort tid att jag skriver bra, bloggen är fin osv. Tack!


- Ser uppspelt ut. Haha :)


Kommentarer
Postat av: Zenobia

the wshit isnt woorking lägger in de i kväll

2009-11-04 @ 15:33:31
URL: http://fflumigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0