Allting sket sig

Hallå bloggen!

Denna dag är jag både irriterad men samtidigt neutral. Irriterad är bara för att vi totalmisslyckade att filma "When I grow up" idag. "Single Ladies" gick det bra, tror jag för att vi hade killar i klassen som skulle filma. Men så gick dem och då var det en tjej, Sonja hette hon som skulle filma istället. Ja, vi skulle dansa till nästa låt. Vi hade överdrivna steg och allting gick jättefint. MEN tillslut sa hon att inget filmades. Och det var de sista minuterna innan vi skulle sluta. Åh, gud. Jag och Alicia var nog dem som var mest arga. Vi hade jobbat allan ballan på allt, hela dansen och den andra. Vi var trötta. Hon är bara för fantastisk! *sarkasm* Aja, jag måste bara lugna mig. Kanske ta glass, måste bara packa ur och in diskmaskinen innan.

Äntligen fredag! Tyvärr har jag inte alls så mycket planer. Antagligen ska jag umgås med kompisarna och bara ta det lugnt. Men idag ska jag sitta fastklistrad framför teven klockan 20:00, det vet jag. Det är idol ju! Inte får man missa det. Jag håller på Tove och snyggingen Erik. Den som jag håller minst på är Mariette och Camilla. Ovanligt nog är det ingen av killarna. Men det är ett ganska svårt val, allihopa har så fina röster. Ingen målbrott i år iallafall. Haha!

Men nu ska jag försöka sysselsätta mig lite. Städa mitt rum behövs idag och byta underlakanet. Får massa grus på underlakanet under nätterna. Vart kommer det ifrån !? Det är inte fötterna, men jag försöker undvika fötter på sängen. Nej, obekvämt och störande är det iallafall. Måste också tvätta bort sminket, ser ut som en hippie eller vad man vill kalla det.

Vad ska ni göra under denna fredagskväll ? ;)


Rå humor, men jag kan inte sluta skratta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0