Halloween-weekend!

Hallå allesammans :)

Jag sitter fortfarande i mina sängkläder fastän jag vaknade upp för flera timmar sedan. Men jag har inget särskilt att göra idag. Under veckan har jag varit yr, mått dåligt och känt mig väldigt stel. Jag vet inte vad det är, men jag har ingen feber. Hemskt att inte veta vad som är fel! Man får hoppas på att jag blir bättre imorgon om jag ska till Sandras halloweenpartaj imorgon. Hmm.. jag undrar vad jag ska klä mig som. Kanske en Cullen eller en häxa ? Sandra får hjälpa mig!


Väldigt halloweensk humor 8D

Vill också tala om för er att jag ska ta svininfluensavaccinet. Det är inte så uppmuntrande att höra "du kan dö" eller "du kan bli förlamad". Inte alls kul, det får mig bara bli skrämd. Jag kan lika gärna ta vaccinet så kan jag tala om ifall jag är okej, så kan man se vilka som har rätt. Så, slut på snacket.


Kommentarer
Postat av: Mikaela Bush - Mikejlaah.blogg.se

Heej fin blogg =) Allt bra? Kolla gärna in min blogg oxå ;)

2009-10-28 @ 11:39:33
URL: http://mikejlaah.blogg.se/
Postat av: Zenobia

jag vill inte att du ska döö :( men det är ditt val med sprutan ;(

2009-10-28 @ 17:29:07
URL: http://fflumigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0