Jag älskar ridning!

Många kanske inte tror det, men det är något jag verkligen tycker om! Fastän jag har ridit två gånger i hela mitt liv. Det är hästarna, they are so freakin' cute ;)
Jag och halva min klass åkte till Sättra idag och red. Man skulle vara två och två (en skulle leda hästen, den andra skulle rida), så jag var med Amanda. Vi red på hästen Bella (som jag tyckte om, hon var både snäll och hon har samma.. namn som mitt smeknamn). Så.. Bella red Bella ;) Jag tror att hon var någon Connemaraponny eller Islandshäst. Äsch, jag vet inte. Söt, urgullig var hon! Kan tänka mig att börja rida, det verkar hur kul som helst. Men jag satsar ändå på simningen.


Kommentarer
Postat av: Zenobia

JAG HATAR HÄSTAR :@ :P

2009-10-19 @ 22:04:48
URL: http://fflumigaste.blogg.se/
Postat av: Frida

Heheh vad kul att du tyckte om ridningen o juste bella är en fjording :D <3

2009-10-20 @ 18:54:06
URL: http://fflundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0