Jag HATAR kaffe med chokladsmak!

Hallå på er!

Jag kom nyss hem från Smedby Lada. Jag har ätit middag med gruppen jag ska till Hassela med. Jo, dem var trevliga och det var riktigt mysigt. Särskilt när ljusen var tända och den rosa strålkastaren som var riktad mot discokulan. Så blev det rosa överallt. Riktigt fint! Och stället var det inte alls fel på. Fanns biljardbord, guitar hero, singstar, bilspel och mycket mer. Väldigt, väldigt kul var det!
Till efterätten drack jag kaffe med chokladsmak. Så just nu skakar jag väldigt mycket och har en hel del energi i kroppen och knoppen ;) Jag kommer antagligen sova som en stock inatt, för energin varar inte länge. Usch, jag har bara lust att springa och skaka av mig. Och väldigt skrattig är jag! Men huvudsaken är att jag hade kul där borta!

Just ja! Idag fick jag en kryddmixsalami såld. Det börjar genast gå bra, så imorgon ska jag och Sandra sälja. Sålt en salami och fem lotter. Riktigt bra! Och på torsdag ska min klass sälja kakor till klasskassan, mycket jag ska sälja. Kommer ta en hel del på energin och man får hoppas att jag kommer orka. Ska sälja hela 10 kakburkar! Bäst att man går till barnfamiljer!

Nej, men nu måste jag skaka ur mig energin och ta det lugnt. Hare!

 
Jag vill ha dom :<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0