Morgon och nyduschad.

Godmorgon läsare ;)

Har nyss fixat min jobbig frisyr, denna gång fick bli två tofsar. Jag orkade inte med flätor idag. Idag har jag på mig ett par jeans, någon tröja från New Yorker, jättefin. Och så har jag en JL tröja som en varm tjocktröja. För utanför mitt fönster regnar det och är mulet. Så jag antar att det bli kallt. Kanske måste dra på mig en halsduk, vintervantar, min vintermössa och min täckjacka idag igen.

Idag har jag inte särskilt bråttom. Som ni vet börjar jag klockan 9:10 på onsdagar, som jag ofta har sagt i den här bloggen. Haha, så jag ska nog gå in på min facebook och kolla på FarmTown om jag måste skörda mitt kaffe. Jag spelar inte FarmVille, tycker bara att det är så komplicerat. Jag förstår inte hur man tjänar pengar. På FarmTown skördar man sina fält, går till "affären" och säljer sina grejer där. Man kan också hyra andra som kan skörda åt en, det är där man får mycket betalt! Det är hur enkelt som helst. Så jag tänker fortfarande stå på den udda sidan. Så till er som tar hand om min farm på FarmVille, stort tack ;) Det behövs nog väldigt mycket!

Nej, nu kallar frukosten på mig. Så jag ska nog trycka i mig en ostmacka och ett glas juice. Sen får jag väl antagligen se på tv. Datorn orkar jag inte sitta vid på mornarna, förutom när jag bloggar ;)



Jag bjussar på bilden. Min älskade Michael Jackson tröja!


Kommentarer
Postat av: Sara

vad snygg tröja :D

2009-10-07 @ 20:16:25
URL: http://daydreamlily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0