Ny uppdatering om Blog Awards

Galan börjar klockan 18:30, men prisutdelningen är klockan 20:00 på tv400!!

Kommer bli minst lika bra kväll som igår, hoppas jag. Alldeless strax ska jag ut igen och sälja kakor, det blev inget förra vandringen. Antingen sov dem, eller var dem inte hemma. Så det är bara fortsätta gå.

Varför mina bilder är så ljusa än vad mina andra var ? Jo, det är bara för att jag har en "Bright Lighter" som man kan justera om man vill ha starkt ljus eller lågt. Dessutom blir man piggare av den. Så den använder jag mest på kvällarna och när det börjar mörkna.

 



- Så ser en Bright Lighter ut.


Kommentarer
Postat av: Zenobia

neeej fan då har jag missat hela skiten wääääää ;(

2009-10-17 @ 19:26:27
URL: http://fflumigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0