Örebro

Godmorgon alla tidiga läsare :)

- Eller.. kanske sena

Men iallafall. Idag drar jag mig till staden Örebro. Kommer bli skitkul, jag och pappa ska åka strax. Halv nio kanske och det gäller att vara redo. Så jag klev upp för några minuter sen.

Pappa gav mig ett förslag om bloggningen igår. Eftersom att jag hade en tuff barndom så tänkte han att jag kunde skapa en kategori " Mitt liv " och berätta för er hur mitt liv egentligen har varit. Jag tycker att det låter som en toppenidé, nästan en av de bästa idéerna jag någonsin hört. För han vet att jag älskar att blogga och han vill att min blogg ska utvecklas så mycket som möjligt.

Tack för omtanke, pappa. Jag älskar dig jättemycket, jag vill att hela Sverige och världen ska veta om det!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej bella älskade din komentar på emo grejen helt rättt.. Din pappa är bäst och den där iden är jätte bra och jag har oxå haft en jobbig barndom eftersom mina systrar dog m.m och undrar om jag får ta iden på min blogg oxå?? Älskar din blogg bra jobbat



kram lollo

2009-10-04 @ 11:13:44
URL: http://lolloslove.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej bella älskade din komentar på emo grejen helt rättt.. Din pappa är bäst och den där iden är jätte bra och jag har oxå haft en jobbig barndom eftersom mina systrar dog m.m och undrar om jag får ta iden på min blogg oxå?? Älskar din blogg bra jobbat



kram lollo

2009-10-04 @ 11:14:41
URL: http://lolloslove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0