Pannkakor - det värsta jag vet!

Udda men sant. Pannkakor är det värsta jag vet och det värsta jag ser. Stanken är inte heller så mysig ;o Så under hela hemkunskaplektionen gjorde jag ingenting. Försökte glömma stanken och så. Efteråt, när de andra skulle äta upp sina så fick jag titta på. Haha, gud va kul -.-'
Jag blir väldigt irriterad när jag är hungrig. Och det var jag just då, så lite sur var jag.

Det som var bra idag var att jag fick den enklare matteboken! Fast.. den var inte så enkel som jag trodde. Men bättre var den. Dessutom såg vi på svenskan fortsättningen av tobakfilmen vi ser. Jorå, aldrig har jag tänkt att dem som odlar tobak är fattiga och kanppt får någon lön för det. Och det var tydligen väldigt stort i Indonesien att röka. Sen fick jag höra av smarta "Jeppster" att varje gång man röker förlorar man 11 minuter av sitt liv. Inte så smart att börja röka och så. Måste be pappa sluta att röka, mamma och Tommy också. Och hans flickvän. Men hur ska det gå ? Nikotintuggumin!

Hela dagen var väl okej. Lite trött och måste plugga engelska. Plural, på engelskan repeterar vi massa saker man lärde sig i trean! Som " What's your name ? " och så. Svårt ? Nej, inte så. Bara jättesvårt! *sarkastisk*.

Just det! Jag hade ju tyskaprov idag, det gick faktiskt bättre än vad jag trodde! Enkelt kan jag inte säga. Särskilt inte yrken, t.ex manlig polis och kvinnlig polis. "der Polizist" och "die Polizistin". Men det gick ändå bra. Hoppas jag.

Nej, men snart kommer Linnéa ringa mig, så får vi se vad vi ska hitta på då. Ni får ha det bra än så länge ;)


Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, alla kan inte gilla allt antar jag.

2009-10-07 @ 17:57:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gammal är tommy? :)

2009-10-07 @ 19:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0