Söndagsmorgon, och en stor hund i min säng

Hunden verkar tycka om mig. Både igår och idag natt sov han i min säng. Himla gullig han är! Hoppas att han fortfarande sover i min säng, man känner inte sig lika ensam när man vaknar upp av en mardröm :*
Idag drömde jag alla sorters drömmar (förutom mardrömmar). Först bytte jag språk till franska. Sen började jag hata mammas pojkvän. Sen.. vaknade jag upp av att Bamse snarkade. Haha, men drömmen var mer invecklat än så.
Så jag vaknade ungefär för en timme sen. Hörde att Sverige förlorade, men jag funderar om domaren var mutad av Danmark ? Domaren tog ju bort två mål och dömde bara till Danmark. Hmm..
Äsch, det är bara en fotbollsmatch för mig. Inte viktigt :)

Idag händer exakt.. nothing. Kanske höra med Sandra om hon vill hitta på något.

Ja just det! Min älskade faster fyller .. nånting år idag! Grattis, grattis, grattis! Jag hoppas att du får en massa fina presenter och får en toppendag!



( Knappt några bilder, men dem kommer )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0