Äntligen lite vettiga saker!

Hej bloggläsare!

Kom nyss hem från en skön shopping i centrum. Få gånger brukar jag köpa några viktiga saker som jag behöver, och en av dem är den här. Men det var riktigt kul. Jag köpte hårspännen, ansiktsmask, SKOR och nagellacksborttagning. Långt ord. Haha, men jag funderade på att köpa byxor. Struntade i det. Det får pappsen fixa.
Ja, till lunch åt jag och Zenobia på subway. Tog dagens ^^' Jo, den var god. Smakar fortfarande currydressing i min mun. Och så köpte jag en Kalle Sprätt, jättegod läsk med kiwismak!

Snart ska jag ta på mig min ansiktsmask. Kommer lukta hallon efteråt. Nästan så att jag kan käka upp mig själv *S*
Men nu måste jag duscha. Är alldeless varm efter shoppingturen.
Ha det bäst!

..
- Bruna hårspännen - H&M 19:50:-

..
- Ansiktsmask - H&M 19:50:-

..
"Snobben" skor - Deichmann sko 169:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0