Är rubriker så viktiga ?

Hej bloggläsare!

Glömde skriva igår, av någon anledning orkade jag inte. Idag är jag lite depp eftersom att de flesta av mina kompisar ska dra ner till grönan eftersom att de har fått en gratis biljett dit av Comviq eller vad det är. Jag är inte avis. Skulle inte vilja vara där idag eftersom att det är säkert fullpackat med folk. Kanske 4-6 timmar till Nyckelpigan, inte så kul. Så idag får jag kämpa mig fram för att hitta någon kompis. Får antagligen ringa runt som en galning!

Halva dagen igår var jag så depp på min klass. De verkar fullkomligt hata min kompis! Seriöst, hon har inte gjort er något! Bara lägg av med det ni gör.

- Då fick jag det sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0