Centrum

Hej söta läsare! ^^'

Har just fixat mig för jag ska snart fara till centrum tillsammans med Julia. Jag vet inte vad jag ska köpa där precis. Fick en hundring av daddy, så det blir väl något litet antar jag! Hela dagen igår var bra för jag åt ingen godis! Men jag åt upp hela glasspaketet, men iochförsig var det inte särskilt mycket kvar av den. Så.. jag får nöja mig med popcorn och cocacola ikväll!

Pappa ska på någon rockkonsert eller något, så jag måste hitta en kompis som kan sova hos mig ikväll. För jag antar att brorsan ska sova hos kompisen han sov hos inatt. Vill inte precis vara ensam hemma hela kvällen idag. Eller, jovisst kan jag det men vad ska man hitta på ? Datan, slöa i soffan.. och ingen att prata med. Men det viktigaste är att pappa kommer ha kul! Det är huvudsaken :)

Vad ska ni hitta på denna lördag ?

Kommentarer
Postat av: Lara

Jag längtar till new moon med !!!:)

2009-09-19 @ 13:07:11
URL: http://allmovies.blogg.se/
Postat av: Lara

följa varan via bloglovin?

2009-09-19 @ 13:16:31
URL: http://allmovies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0