En ganska deppig dag

Godmorgon på er alla söta läsare!

Som ni märkte igår var dagen ganska deppig. Det första inlägget var helt okej, men de två andra var helt.. depp. Men jag var inte på världens bästa humör av någon konstig anledning. Jag får ibland humörsvängningar som tydligen är vanligt.

Skola idag. På onsdag ska jag vaccinera mig mot mässling, röda hund och påsjuka. Och om det inte blir den här veckan jag ska vaccinera mig mot svininfluensa så blir det nästa. Många säger att det är helt onödigt, men jag tar inte risken att få svinifluensa, jag vill inte uppleva det. Jag är inte rädd.. men jag vill inte sitta hemma och vara sjuk hela dagarna. Usch.. ryser av tanken. Och vissa säger att sprutan inte ens är bra. Det är deras åsikter och tankar. Men jag tror att den hjälper. Det är ju bara media som överdriver med spalten för att de har inget annat att skriva om är svininfluensan.
Känner mig lite depp nu också, men det är nog bara för att jag är trött. Jag skulle egentligen duscha idag på morgonen, men jag fick värsta värken. Ni anar inte! Så jag struntade i det och klädde på mig direkt. Får dränka mig i parfym, haha nej jag skojade bara.

Men ni får ha det bäst än så länge, så skriver jag senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0