En tråkigare dag finns bara inte!!

Nu har jag suttit inne hela dagen och varit hur trött och uttråkad som helst! Två kattungar har sålts idag och ett klirr fick min lilla pengasparning. Resten av dagen har jag suttit vid datorn, ätit, ätit och hjälpt brorsan med någonting jag inte kommer ihåg.
Hatar såna här dagar. Jag fick nästan ångest och hela jag skakade för jag ville verkligen hitta på något! Så jag har ringt Sandra en gång, Linnéa ett antal gånger och flera stycken. Inte fått svar ännu.

Så om det blir tråkigt imorgon får jag panik. Men jag hoppas att det inte kommer hända för imorgon är det shopping som gäller. Får ringa runt lite och se om någon annan behöver shoppa.

Åh, gud. Kan inte fatta att jag vaknade upp klockan åtta! Helt sjukt. Så jag sitter här och gäspar käkarna av mig. Och det känns som om jag kommer slockna när som helst. Så efter inlägget får jag bara ta det lugnt, sova en stund så jag blir pigg till middagen. Kyckling med ris och lite currysås. Mums! Efter det får jag zappa framför teven och hitta något bra att kolla på med lite chips och cola.

Ska fråga pappa imorgon om jag kan anmäla mig till Expressen så att jag tjänar ännu mer pengar för att sälja dem här tidningarna. Hörde att om man säljer i någon månad tjänar man 500:- + dricks. Det är helt okej. Och så hörde jag att man åker i en Expressen-bil med någon karta där några adresser står och så. Man har ett jobb iallafall. Och tänk om man får ett extra bra jobb i framtiden bara för det ? Då är det ju extra, extra bra!

Så, det ska jag göra. Och brorsan skulle få ett bankomatkort nästa vecka. Blev lite avis och sur och jag berättade det då för mamma. Då skulle hon fixa det till mig. Jag hoppas det iallafall. För brorsan skulle få det för att mamma inte skulle behöva skicka upp månadspeng till oss. Så varför fixar inte pappa det till mig också istället för att säga att jag ska vänta ett år till ? Onödigt. Så jag ska tjata på mamma. Jag vill ha mitt bankomatkort!!

Just det! Nästa vecka åker jag iväg till mamma. Mammas pojkväns dotter blev besviken för att jag inte kunde komma igår. Så då tänker jag åka nästa vecka på fredagen. Jag kanske tar med mig min lilla laptop men det är inte säkert. Måste vara social mot mamma, hennes pojkvän och självklart hans dotter som är jämngammal som mig. Det kommer bli überkul! Så ska vi shoppa på stan, käka på resturangen och umgås. Hoppas på att vi åker till något kul ställe tillsammans. Och att jag och mamma hälsar på Tommy, min äldsta bror och hans familj. Jag saknar dem. Jag saknar hela Norrköping!

Nu är har jag skrivit det mesta jag har tänkt att skriva. Så ni får ha en jättelyckad kväll!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0