Fjortisbloggar

Jag stör mig enormt mycket på dem här fjortisbloggarna.
Dem här fejk skratten på videobloggarna.
Dem här hårt sminkade och inte kan prata ordentligt.
Dem som pratar om något helt onödigt *fejkskratt* och sedan kommer till saken.
Dem kan inte vara seriösa, det tycker jag.

En blogg enligt mig, ska handla mer om vad man har gjort under vardagarna
och om man ska få ett bra rykte så tycker jag att man måste skriva rätt
och helt enkelt vara sig själv.
Jag har tänkt att videoblogga.. seriöst!
Jag tänker inte lägga tid på att sminka mig innan jag gör ett blogginlägg.
Jag ska prata tydligt och inte fejkskratta.
Visst, ett fejkleénde då och då är okej för mig men alltså jag vill inte ha ett rykte att jag är en bimbo, dum i huvudet, och så vidare.
Ta inte åt er och gör inte det här till en större grej än vad det redan är.
Det här är min åsikt och jag tar inte tillbaka mina ord.

Inte mycket sagt, men ni förstår vad jag menar. Jag vill inte precis utrota dem här fjortisbloggarna, men jag vill att dem ska vara mer seriösa.
Kommentera vad ni vill, jag bryr mig inte.
Det här är min åsikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0