Frukost och skoldag

Godmorgon på er :)

Har nyss ätit frukost. Macka och Oboy, mumsen mumsen. Idag händer det väl inget annat än skolan. Efter skolan har jag lovat brorsan att städa hans rum. För att han gjorde en tjänst åt mig att passa hunden en hel dag. Då måste jag göra en tjänst åt honom. Får se hur lång tid det tar att städa hans soptipp.
Annars ska jag väl ringa Sandra igen. Höra vad hon kommer göra idag. Så kanske vi kan vara.

På lördag ska jag vara med bebis Yane! Ska möta henne i centrum och jag hoppas att jag kommer få pengar så att jag kan köpa lite saker också :)
Sen så ska vi antagligen gå till skolan där i närheten, beror på om det inte är några fyllehundar där som det var förra gången. Haha, men självklart ska vi göra något annat också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0