Jaha, tack Emma..

Vaccinationen blev inget. Nej, jag och Amanda har väntat sen vårterminen på att få det här jäkla vaccinet och nu säger skolsköterskan att " det blir inget, ni får vänta tills vårterminen ". Jag och Amanda ballade ur! Vadå vänta tills nästa vårtermin !? Är vi tvungna att vänta i ETT ÅR för att få vårat vaccin !? Och i åttan ska vi ta en spruta till. Alltså, jag har lust att bara skrika ut! Fan, vad jag är sur nu. Amanda och jag kommer hinna få Mässling, röda hund eller påsjuka innan vi får våran jäkla spruta. Nej, imorgon ska jag klaga så det skriker om det. Jag ska säga till skolsköterskan just varför vi inte får vårat vaccin. Och så ska jag säga till min mentor att vi inte har fått den än. Och det sämsta är att, alla i klassen är vaccinerade förutom jag och Amanda. Nej, det är lågt. Varför går dem inte genom klasslistan ? Då skulle jag vara vaccinerad för länge sen!

Jag varnade er igår, jag skulle vara sur idag. Visst hade jag rätt ? Nej, usch. Jag vaccinerar mig mot detta på ett sjukhus istället för att vänta i ett halvår på en max 5 cm spruta.

Vad tycker ni om det här ? Tycker ni att det är okej att vänta i nästan ett år på en spruta ?

Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Frida

nej det e inte okey gumman <3

2009-09-16 @ 20:24:40
Postat av: Zenobia

asså jävla kärring nu helvete i morron blir det demostration

2009-09-16 @ 21:36:24
URL: http://fflumigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0