Kallsvett och jobbig natt

Sov inte så himla gott inatt. För det första, var det alldeless för varmt. Trots att jag hade öppet fönster. Jag kallsvettades ändå. Resten av natten var inte så himla.. bra. Men jag kunde iallafall ta upp mig ur sängen efter tio minuter ^^'
Jobbade lite med berättelsen som jag sa igår. Jag kanske har bara två kapitel kvar, lite mycket att renskriva i boken men det kommer gå bra. Jag skriver ganska snabbt och så.
Har musik som första lektion, hoppas att vi får sjunga några BRA låtar den här gången! Den där Missisippi låten vi fick sjunga för två veckor sedan var kass. Så.. jag vill sjunga någon bra låt. Kanske Michael Jackson ? :)

Näe, nu måste jag göra mig mer i ordning. Packa ner saker till skolan. Måste höra med Alicia om vi kan ta sällskap dit.
Just det! Pappa ladda in pengar till min mobil igår, taaaaaack! :)<3

Have a nice day (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0