Kvällsinlägg

Hej bloggen!

Lite sent nu, men har lust att lämna in ett kvällsinlägg till er.
För en stund sen gick Sandra hem. Vi gjorde inte så mycket, pratade för det mesta eftersom att vi inte har umgåtts med varandra på flera dagar! Så vi pratade vad som har hänt, min klassresa, vad jag har fått för saker innan vi var idag. Ja, så snackade vi såklart om fler saker.

Jag vill försöka få min blogg framgångsrik. Jag vill jättegärna uppleva hur det är när man är en känd bloggerska. Snart kommer jag uppleva det, jag lovar! Det gäller bara att inte använda allt för många smileysar, använda rätt språk och försöka vara rätt intressant. Eller vad man nu ska kalla det. Men som sagt, i framtiden vill jag bli en bloggerska, sångerska eller en författare.
Jag och Sandra tänker jättemycket på framtiden. Vi har nu bestämt att vi ska bo tillsammans i några år. Ha ett sommarhus i Florida, Sandra ska ha en Crystler bil och jag ska också ha en. En svart med tonade rutor. Jättebra! Ja, sen har vi planerat hur huset ska vara. Husdjur, pojkvänner, allt! Men våra planer är nog mer "dröm vidare". Ärligt talat, får vi råd med två Crystler och ett lyxhus i Florida ? Don't think so!

Men iallafall, nog om det.
Imorgon ska jag fixa musik i bloggen *happydance*. Min blogg ska alltid ha musik, annars är den bara down. Tråkig, alltså. Jag lyssnar på allt. GreenDay är jättebra tycker jag. 21 Guns äger! Allätare är jag. Så imorgon är det bara att lyssna och njuta.

Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0