Massa läxor!!

Hej små söta läsare, som jag uppskattar mest! :)

Det är värsta höstvädret utanför och bladen blir äntligen mysigt röd/bruna och faller av träden. Åh, vad jag är glad nu! Snart är vintern här och jag längtar som bara den! Så jag tog mig till skolan med leende om läpparna och gick tillbaka med samma leende. Amanda och Alicia vet om hur mycket jag älskar hösten i år. Jag pekade på varje träd som bladen hade fått färg och så pekade jag på marken där det var en hel del ruttna blad. Kom, vintern kom!

Kom nyss in. Har just varit uppe i kiosken, köpte en sommarglass. Twister, självklart och en Fanta Exotic till brorsan. Twistern smakade inte lika gott som den gjorde i somras. Kanske man ska satsa på Magnum eller Cornetto.
Vilken glass tycker ni är som ett måste på hösten ?

Har massvis med läxor att göra nu. Jag tror att det är tyska, engelska, matte och svenska. Tyskan är iallafall till imorgon så den är nummer ett. De andra är till på fredag. Men jag gör alla läxor iallafall, så har man mer att göra efter skolan, bra va ? :)

Har inte alls så mycket att skriva nu. Men jag bjussar på två bilder, en på när jag dricker min goda oboy och en när jag äter min goda glass!
..
Mums, vad kallt!
..
Hästkopp med lite oboy i, mumsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0