Matteläxa

Kom hem från skolan för några minuter sen. Vill bara säga att badhuset vi var på var helt okej. Inte världens största och bästa badet. Men ruschkanorna var hur kul som helst! Dock var det saltvatten. Den branta är helt fantastisk.

Tur det. Men också tur att vi fick gå in gratis. Annars kostar det 75:- och det är rätt så mycket för så litet badet är. Så jag satsar nog fortfarande på Fyrishov. Visst, någongång kan man nog åka dit och bada. Men det blir inte ofta.

Nu ska jag göra matteläxan som jag inte fattar någonting av. Och min hjärna är trög och kan inte tänka klart.
Får fuska mig fram på miniräknare efter svaren.

Hörs sen <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vart hittade du den här designen ? :]

förresten, kolla i facit ;P

2009-09-10 @ 16:57:04
URL: http://sofiiaaao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0