Me love ICA Kvantum

  <3 


Hello guys! Som sagt, jag följde med världens coolaste Julia till centrum. Hon skulle lämna in något på H&M, sen drog vi runt lite. Det var attans många gamlingar där :o Aja, inget fel på dem. Klockan var trots allt bara 11:45 när vi var där! Sen drog vi till ICA och köpte frukter. Isabelle är nyttig, bra det. Vi köpte en ananas, äpplen, bananer och druvor. Vi hade tänkt att göra en fruksallad och den blev faktiskt lyckad. Hunden fick smaka på en druva, spottade ut den direkt. Nu är hon med någon sen skulle hon komma till mig. Vi får se vad vi hittar på då. Hon ska iallafall sova över hos mig, blir väldigt kul. Får bara fundera på hur vi ska bädda. Haha! Nej, har inget mer att berätta. Jag skriver mer ikväll.


Kommentarer
Postat av: simone

Det lät riktigt gott det du ;)

2009-09-20 @ 11:24:19
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0