Scones <3

Hej på er igen :)

Kom alldeles nyss hem från skolan. Ganska lyckad dag var det iallafall. Särskilt på hemkunskapen, bakade scones. Var riktigt gotteligottgott!
Jag ska snart göra matteläxan. Och så måste jag packa badkläder eftersom att klassen ska åka och bada i den nya simhallen mellan tiden 10-11. Väldigt kort tid tycker jag! För att man ska kunna byta om och så. Men inte så konstigt, det är flera skolor som får åka dit och bada. Så, inget märkvärdigt precis.

Ja juste! Jag reklamerade lite i skolan, skrev på bänkarna, skåpen min bloggadress :) Jag ville ha tillbaka mina älskade läsare. Så, i helgen ska jag reklamera mer! Så, nu kanske halva skolan sitter och läser min blogg just nu. Vem vet ? Det får man hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0