Sleepover och söndag

Hej bloggisch och bloggläsare :*

Sitter just nu vid datorn och gör ingenting. Är smått social emot Julia som sitter vid brorsans dator, ( eller ska man kalla det min ? ). Vi har inte gjort så mycket idag. Mest flummat runt, köpt en glass var och bara softat.
Igår så var det hur kul som helst! Haha, vi garvade åt det mesta och hade.. kul ;')
Vi såg på MTV Music Awards eftersom att det knappt fanns någonting på tv. Jag tröttnar inte på att se hur Kanye tar micken från Taylor. Eller New Moon trailern. Aja, kul var det iallafall.

Är urless på att det är söndag. Helgen har gått snabbt och imorgon börjar en ny vecka. Så.. idag är det min "städdag", jag måste städa mitt rum. Ser ut som ett stort enda bombnedslag av katthår, damm och lite chips på golvet. Hemskt, men sådant får man ta.

Vad har ni gjort i helgen ?

Kram!
Jr

Bjussar på bilden - Jackson Rathbone <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0