Hemma igen

Hallå på er, kom nyss hem från farmor och farfar och hämtat Tommy. En hel del bilköer till centralen med det fick man tåla. Det var kul att hälsa på farmor och farfar också. Jag fick en ring och klocka av farmor som är hur fina som helst. Ska bevara dem med mitt liv :)
Bamse sprang runt deras stora tomt och nu ligger han och sover. Helt slut. Snart ska vi antagligen äta middag. Någon pasta med lövbiffsås eller vad man ska kalla det. Jättegott! Så nu ska jag väl surfa på datorn om inte jag måste göra någonting annat.

Ha det gott!


- Min ring jag fick av älskade farmor

- Klockan som sekundvisarn inte verkar fungera. Men man kan alltid ha klockan som något annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0