Dusch, ut och sälja!



Yesbox, så är min dag idag. På måndag går jag ut och säljer min salami. Får sälja hela eftermiddagen då från klockan halv fyra. Men idag ska jag minsann sälja kakor, min brorsa ville köpa mina två sista "femlotters" längor för 20:- Vad bra, då blir jag av med dem. Men innan jag ska gå runt och sälja mina kakor måste jag ta en dusch. Jag har inte tvättat av mitt hårsprayade hår än, så jag tänkte att det är lika bra att jag tar en snabbdusch. Idag kanske det blir lugna låtar, det känns bra så. Lugna låtar är bra på regniga låtar. Man känner sig en aning.. glad. Kanske ska man lyssna på Mariah Carey låtar, eller varför inte Michael Jacksons ? Heal the world, Will you be there.. varför inte We are the world ? Åh, gud.. man får bara gåshud. Nu går jag ner till duschen, måste bara lyssna klart på Will you be there. Man kan inte sluta lyssna på honom. Mäktig och kärleksfull låt!

Ha det bra än så länge, så hör jag av mig om jag har fått något sålt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0