En tuff, jobbig och trött dag

"Kan inte, vill inte, bryr mig inte", var det enda svaren på min matteprov under dagen. Så envis är jag, men jag hade inte övat någonting och dessutom kunde jag ingenting. Trots alla genomgångar läraren har haft har jag fortfarande inte fått greppet. Vadå primtal ? Haha, men iallafall fick jag A-delen gjord.

Resten av dagen har jag varit trött och småsur. Försöker fortfarande klura ut vem jag ska orientera med imorgon. Det finns ju ingen, alla är upptagna :< Dessutom så vill jag inte bara gå, jag vill röra på fötterna och bli varm! Det är höst! Men det gör ingenting ifall jag får orientera ensam, kanske skulle jag känna mig lite deprimerad. Jaja, får leta mig fram och hoppas!

Äntligen har jag flyttat datorn till mitt rum! Yes alltså! Känns så bekvämt eftersom innan hade vi datan i "lilla rummet", jättelitet. Nu får jag kanske ha lite högre musik, vem vet ? Haha, nöjd är jag iallafall.

Alldeless strax ska jag ringa Sandra. Vi ska självklart sälja idag också, wish me good luck!


- Min Edwardaffisch i mitt rum (hemsk kamera)


- Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Zenobia

skulle inte du orientera med mig och frida??

2009-10-14 @ 20:12:39
URL: http://fflumigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0