Enormt uttråkad!

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Rasism, krig och.. jag vet inte.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Högtalare, nycklar och dator
Tre saker jag gör just nu: Bloggar, lyssnar på musik, gör detta test
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Äta mig tjock för att veta hur det känns, säga hejdå till familj/vänner och sen.. dö Oo'
Tre saker jag kan: Rita, skriva, byta gardiner kan jag också ;D
Tre saker jag inte kan: Matte (!), No och sjunga bra :o
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Kesha - Tik Tok, Tokio Hotel - Ready set go och Michael Jackson - Who is it
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Matte, No och.. jag vet inte
Tre favoriträtter: Ris-köttfärs i ugn ;D <3, McDonald´s och BK ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0