Grattis Foki!!



Yes! Foki kammade hem tre priser som "Årets nykomling", "Årets mest orginella" och "ÅRETS BLOGG". Grattis! Vilken lyckad födelsedag hon hade. Åka limousine, umgås med andra bloggerskor, åka till Stockholm och vara på Blog Awards! Wow, jag skulle bli hur glad som helst om jag vore hon. Fast.. hon är väldigt glad. Hoppas jag!
Bloggalan kommer visas lördagen den 24 oktober på tv400. Så får ni se vilka som fick vilka priser ;)
Grattis ännu en gång till Foki. Du är värd de priserna!


Idag har jag en hel del att göra. Klockan 13:45 far jag iväg till min första simträning under säsongen. Nervöst är det, eftersom att jag kommer träna i en ny simhall. Men det kommer gå bra iallafall.

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS GRATTIS!

2009-10-18 @ 12:45:09
URL: http://hnajool.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0