I love you, but you don't know that yet.

Ibland är bara kärlek så jävla svårt. I flera år har jag blivit kär på nytt men ändå blir allt kaos. Precis som jag känner just nu. Jag är sjukt blyg av mig och allting, jag kan aldrig rycka upp mig och ta tag i saken. Jag kan aldrig fråga om han känner detsamma som jag gör.
Det är svårt att beskriva vad jag känner just nu framför en skärm. Men ni förstår, hoppas jag. Man blir kär, killen känner inte detsamma.. allting blir kaos. Man blir kär igen.. ni fattar.
Kan inte kärlek vara som när man var liten ? Man kunde kramas utan att skämmas.


Kommentarer
Postat av: Zenobia

haha neej int så mkt panik mest madde faktisk plus jag sa inte hunden r stor jag sa til maddes hund : skit i den stora hunden XD hahah ha det

2009-10-29 @ 23:56:40
URL: http://fflumigaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0