Jag ger upp

Nu har jag bestämt mig. Jag ger upp med godisförbudet. I nästa veckas tyskalektion ska läraren bjuda oss på godis, och nästa vecka ska vi ha "Hela skolan skriver berättelse" tävling, då får man ta med sig godis. Det blir bara för mycket .Skolan bjuder på godis, lalala.. jag ger upp. Ska tala om det för Sandra också. Trots att jag spräckte 500-800 kronor, så orkar jag inte. Jag klarade mig iallafall i nästan 3 veckor. Det är bra. Fast förra året klarade jag av 3 månader. Men nu i sjuan blir det lite tuffare.

Imorgon ska tjejerna och jag spela in våra musikvideos med dem fantastiska låtarna "When I grow up" av PCD och "Single Ladies" av Beyoncé. Beyoncés låt kommer vi ha på oss svarta tights/leggins, svarta shorts och svart linne. PCD kommer vi ha på oss olika färger. Alltså, en färg per person. T.ex en har röd, en har svart. Ni förstår ;) Själv ska jag ha den fina färgen lila. Kommer bli jättekul, och nervöst. Men resten av dagen ska jag träna allt ork jag har kvar nu! Det kommer bli hur snyggt som helst!

Ni får ha det bra än så länge!



Bild från sommaren 09'
The Voice 15 augusti, glömmer aldrig den dagen!

Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej, nu har jag en ny Victoria´s secret på bloggen, skulle bli glad om du deltar :) Kram Minnie

2009-10-08 @ 19:58:43
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0