Kuratortiden

Eftersom att jag blev nöjd med kategorin " Mitt liv " så ska jag fortsätta blogga om det. Den här gången tänker jag skriva om när jag besökte kuratorn vid 10årsåldern.

Jo, man fick prata en hel del där. Men det var samtidigt kul. Blandannat var det om min mamma och min pappa. Och min tid i skolan. Om jag inte skulle ha besökt en kurator så vet jag inte hur mitt liv skulle vara. Tungt skulle det var iallafall. Jag skulle iallafall inte vara den jag är idag.
Jag minns när jag gjorde några uppgifter, som ett familjeträd men mamma, pappa, bröder, systrar osv. Jag minns när jag fick pepparkakor. Jag fick gå till kuratorn en gång i veckan. Jag tror att det var på torsdagar. Och jag längtade nästan efter nästa gången jag skulle dit.

Lite nervöst var det när pappa en gång skulle följa med. Så skulle jag prata om förhållandet mellan pappa och mamma. Men det gick bra. 
Nuförtiden behöver jag inte gå till kurator. Eftersom att allting är okej. Som jag är väldigt glad över!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0