Lågt, riktigt riktigt lågt ;<

Mitt liv

Nu vill mamma att jag ska komma över till henne nästa vecka. Men jag vill inte. Nu har hon och hennes pojkvän

flyttat ihop hem till henne och när kommer jag ha "mor-och dotter" tid med henne ? Aldrig! Jag som tyckte att det var perfekt att hennes pojkvän bodde hos sig och hon bodde hos sig. Nu kommer jag aldrig ha tid att umgås med henne ensam. Titta på teve och allt det andra, det är bara bortkastat!
Hon kunde väl ändå fråga mig och min bror om det var okej att de skulle flytta ihop. Men så tänker hon inte! Mamma och pojkvän hänger inte ihop riktigt. Iallafall inte för mig. Och dessutom inte om man inte frågar sina barn om de kan flytta ihop! Åh, jag är bara så arg och jag ser ingen alls lust att komma över till henne under höstlovet.
Jag tycker det här är så lågt! Det är nästan så att jag inte kommer palla komma över till henne på månader! På julafton skulle dem tydligen gifta sig. Jaha.. julafton är en högtid tillsammans med familj, släkt och vänner. Jag kommer inte sitta på deras bröllop då jag kan öppna julklappar, titta på klassiska Kalle Ankas Jul och ha kul. Då firar jag nog hellre jul och nyår hos pappa. En aning roligare. På min födelsedag stannar jag här. Mycket tryggare. Man får väl se när jag kommer över. Det blir inte på länge.

;<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0