Lite gamla bilder med många minnen

Jag kollade lite på datorn där nere och hittade en massa bilder på våran hund, mina simtävlingar osv. Jag häpnade över när jag såg hur liten Bamse har varit. Nu är han stor som ett monster! Haha, bilderna förklarar lite lättare.


Bamse - före, ungefär 3-4 månader gammal ( suddig bild, men ni ser väl honom ? )


Bamse - efter, ungefär 6-7 månader gammal

Hunden växer så det knakar! Han är större än den sista bilden. ( Dessutom tar han all plats i min säng ;) ) Jo, lite speciellt är det. Stort som ett monster, som jag sa.


Slutligen.. en rolig bild på mig och Sandra när vi såg på HEAT, Darin.. och gick runt där på Fadderbyn. Haha, minnen minnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0