Mätt och uttråkat

Skriv ditt namn med lill fingret: isabelle
Skriv ditt namn med armbågen: i9xsasb de,l,lder
Skriv ditt namn med pannan: 89 w2gft 34iower
Skriv ditt namn med foten: iasaqbvgekllo
Skriv ditt namn med näsan: isabelle
Skriv ditt namn med örat: uisrftkoko
Skriv ditt namn med munnen: i8swaq bde,l,le

Hade väldigt tråkigt med andra ord. Men det gick väl bra, det där ? Haha!
Jag har nyss fått i mig middag. Falukorv med makaroner och lite ketchup, mja.. gott på en lördag kan jag inte säga precis! Men jag vill inte få i mig något annat än så länge, då spricker jag!

Sitter och längtar tills Blog Awards ska börja! Det börjar om ungefär 45 minuter, och då får jag hoppas att teven är ledig. Hoppas, hoppas hoppas. Men nu ska jag antagligen bara ta det lugnt och vänta.

Ska ni också se på blogggalan ?

In Our Darkest Hour
In My Deepest Despair
Will You Still Care?
Will You Be There?
In My Trials
And My Tripulations
Through Our Doubts
And Frustrations
In My Violence
In My Turbulence
Through My Fear
And My Confessions
In My Anguish And My Pain
Through My Joy And My Sorrow
In The Promise Of Another Tomorrow
I'll Never Let You Part
For You're Always In My Heart. /
Michael Jackson - Will you be there


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0