Michael Jackson will always be the King Of Pop

Hallå bloggen!

Kom alldeless nyss hem från skolan. Under dagen har jag varit mer flummig än vad jag brukar vara. Men lyckad blev den!

Klockan 17:15 ska jag på ett "möte" angående Hassela. Jag ska åka till Hassela tillsammans med Sandra under sportlovet, det kommer bli jättekul.. och billigt! 500:- för mat, pjäxor, skidor och övernattning. Hur billigt är inte det ? Jag som aldrig åkt skidor är en aning nervös. Jag längtar så mycket! Flera månader kvar, men det är bäst att ha ett möte nu så slipper man ha det senare.

Åh, gud. Jag såg på ett Michael Jackson klipp. Det handlade om This is it konserten som blev aldrig av. Jag sitter och gråter, herregud. Jag saknar honom. I will always love you, King of Pop.



Kommentarer
Postat av: tara

Michael Jackson är min min min min bara min! det vet du bella ♥

2009-10-12 @ 19:37:10
Postat av: Bella

Jo.. det vet jag 8) <3

2009-10-12 @ 21:39:21
URL: http://baraisabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0