Nyduschad och vaken

Hallå allesammans!

Hoppas att ni har sovit gott och är redo att hantera dagen som kommer. Jag har nyss tagit en varmdusch efter en kallsvettig natt. Jag vet inte vad det är men jag mådde inte särskilt bra. Nu har jag ganska ont i huvudet och har lite feber. Får nog vila mig och när jag känner mig pigg ska jag hjälpa till att städa här hemma. Tommy kommer ju imorgon! Gud vad kul!

Men det händer väl inte mycket mer än det.
Just nu lyssnar jag på en sjukt fin låt. John Mayer - Free Fallin', min och Isas låt ;) Han är helt fantastisk och han spelar låten mycket bättre än Tom Petty, som gjorde orginalet. Lägger upp den, därefter så lägger jag upp någon bild på älskade Jackson Rathbone och ett litet gulligt videoklipp till honom.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0