Regnigt väder, men är dock inte lika tråkig

Det regnar en hel del utanför, det är ett gott tecken för att vintern är snart här. Redan i norr har det börjat snöa :o Undra hur dem känner sig nu, själv skulle jag vara väldigt glad! Såg även på första sidan att det skulle bli storm och snökaos. Men man ska inte alltid tro på tidningen. Haha, men jag ska nog läsa de sidorna iallafall. Vem vet ? Det kanske är vettigt.

Örebro imorgon. Hörde att brorsan skulle till Nordens största badhus med laget efter cupen. Hoppas på att jag får bada jag också! Sandra, my bestfriend forever vill inte att jag ska åka ner till Örebro. Eller.. kanske ville. Jag vet inte. Men vi ska antagligen vara på måndag, hoppas jag. Ich liebe dich, meine liebling! ♥ 
Behövs översättning ?
" Jag älskar dig, min älskling "


Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, sägs det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0