Skola

Måndag igen. Jag blev nöjd med mitt första " Mitt liv " inlägg. Hoppas att det blir en riktig hit. Och om ni också har haft en tuff tid, som jag så får ni gärna ta idéen. Min pappa sa det till mig för att om man vill ha en känd blogg så måste man skriva om något särskilt.

Det där var verklighet. Och det där var bara en början, jag har en massa att skriva under den kategorin. Men självklart skriver jag inte om allt. Särskilt inte det mest känsliga. Jag antar om jag har tid idag, skriver jag ett till inlägg.

Vill också säga tack till alla mina vänner som alltid funnits där för mig när allting har känts kaos. Jag älskar er mest på jorden! ( självklart mina föräldrar också ).

- Nej snart ska jag ta mig till skolan. Måste bara få i mig lite frukost. Vill också säga, jag gillar inte Örebro :)

Just det! När vi åkte förbi Köping, så såg man den där skylten " I en annan del av Köping " gjort! Hhaha, den är grym!

'

( bild från google )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0