Snart simträning

Hallå ;)

Jag hade bara lust att kasta in ett inlägg, strax ska jag till simträningen. Typiskt, ingen bussremsa och inte tillräckligt mycket pengar på mobilen. Pappa jobbar, då får jag gå. Kanske inte är så långt som jag tror att det är ? Haha.

Var inne på kompisens blogg, så var det någon video hur man gjorde rosettfrisyr. Ja, själv påstod hon att det var en bra beskrivare. Men.. nej, inte för mig. Jag försökte och försökte men det gick inte. Istället för att ha ansiktet mot kameran så skulle hon ha ryggen mot kameran! Då ser man mycket, mycket bättre! Dessutom gjorde den här tjejen på videon att jag fick tovor i håret. Typiskt. Man får iallafall hoppas på att resten av dagen blir bättre. Måste ringa Julia och fråga varför hon inte kom tillbaka igår. Hon skulle bara till sin kompis, hämta en sak, dra ner till kiosken och sen komma tillbaka till mig. Men hon kom inte tillbaka på hela kvällen. Känner mig smått.. dissad. Så jag måste snacka med henne.

Fan, just nu känner jag mig så depp. Hittills hade dagen varit så perfekt, men dagen blev sämre när jag skulle testa rosettfrisyren. Jag säljer inte kakor idag. Alla tjurmammor och tjurpappor vill inte köpa. Ännu en gång, vart är alla "trevliga" svenska folk nu då ? Suck. Nej, men nu orkar jag inte lägga ner min deprission på bloggen. Inte värt det. Så jag försöker samla mig och ringa Julia. Utbrott för mig kanske det blir. Så sur som jag är ;)

Men ha en fortsatt bra söndag, så återkommer jag efter träningen ♥


Dagen förblir.. dålig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0