Sverige inte får vara Sverige ?

Det sägs att dessa muslimer vill förstöra Sveriges kultur.

De vill:

Att svenskar ska fasta
Inte får sjunga våran nationalsång, utan deras nationalsång
Inte gå i kyrkan, utan i moskéer
Alla killar ska vara omskurna när de är små (dvs. inte får barn)
Inte får sjunga våran klassiska "Den blomstertid nu kommer" på skolavslutningarna
Det ska inte serveras gris i skolorna

Vad tycker ni om det här ? Jag tycker det är skitdåligt. Förstöra Sveriges kultur och vill ändra oss till såndana som dem. Ska Sverige bli som muslimer och inte vara samma, gamla svenskar ?

(Jag anklagar inte alla muslimer. Tyck inte att jag är rasistisk! Vill bara ha kvar Sveriges kultur! )


Kommentarer
Postat av: K A T J A | livet och allt därtill.

Det är ju helt groteskt! Sverige är ju Sverige, duger det inte för dem som vill allt det där - då får dem väl hålla sig på "hemmaplan"!



2009-10-21 @ 23:13:49
URL: http://kingandqueen.blogg.se/
Postat av: Anja

att killarna bli omskurna betyder inte att de inte kan få barn utan bara att man avlägsnar hela eller delar av förhuden.



trevlig helg!

2009-10-23 @ 15:25:14
URL: http://wezza.webblogg.se/
Postat av: Znobben

Tack för den dåå bella vet att du inte menar mig men det låter fett rasse att skriva det ppå sin blogg inte fint asså =P tevlig helg gumman =)

2009-10-23 @ 17:39:06
Postat av: bella

Tack Zenobia -.- Du är inte den första som kallar mig rasist, jag sa dessutom att det inte handlade om dig eller några du känner och så. Men .. låt mig bara ha en "debatt" .. -.- Anmäl mig för rasism, visst.. i don't care ._.

2009-10-27 @ 18:47:06
URL: http://baraisabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0