Bråttom!

Yes, jag har ganska bråttom med svenskan. På onsdag ska jag lämna in min berättelse och jag är inte ens halvvägs! Så jag måste jobba en hel del för att kunna lämna in. Det här får bli ett litet snabbt inlägg, sammanfattningen om vardagen + lite till.
Gick ganska bra i skolan idag. På biologin jobbade jag och min kompis ingenting. Vi ritade bara lite. Hon och jag ritade en varsin Foki <3 Jättebra bloggerska. Annars gick det väl bra. På idrotten orkade jag inte vara med. Det var fotboll och jag är sjukt bollrädd.

När jag kom hem tog jag något att äta, satte mig vid datorn, gick ut med hunden och tog sedan ett varmt bad. Hösten har blivit så himla kallt nu för tiden. Eller har den alltid varit det ? :O
Jag hatar öppna fönster nu för tiden. Och jag fattar inte hur min brorsa kan klara av med öppna fönster. Han har det tillochmed på vintern! Det är svinkallt ju! Så.. nu tänker jag stänga fönstren bakom mig.

Vill hissa och dissa nu:

Hiss!!
- Klarat mer än en vecka på godisförbudet. Hurra för mig!

Diss, diss.. euuw!!
- Hon har dissat mig Oo' Några vet vem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0