Kanelbullar = Kärlek!

Har ni märkt hur gott bullar är nu för tiden ? Mega supergoda och man kan inte motstå! Bakade kanelbullar på hemkunskapen och mina blev [o]misslyckade. Såhär såg dem ut:

Vackra ? Det var iallafall 3 av dem 12 som jag bakade :)
Vill också säga att jag, Amanda och Alicia är bäst på att baka kanelbullar! Fast våran ugn var usel!

- Har nyss varit ute med hunden ett varv. Jo, det gick bra. Men nu känner jag mig lite depp. Jag berättar det endast för mina vänner och inte ute på min blogg. Det är lite personligt och det är några personer inblandade i det. Så jag vill inte skapa värsta konsekvenserna. Jag berättar det för kompisarna imorgon, eller idag. Vi får se hur länge jag är deprimerad.

Såg på Idol igår, den här gången såg jag vilka som åkte ut och vilka som fick tävla vidare. Mariette och Erika kom vidare. Sabina, Moa och Clara åkte ut. Jag tycker inte Mariette är bra alls. Fattar inte varför Moa kunde ta hennes plats istället ?
Men fortfarande hejar jag på Calle och Erika. Än så länge. Ikväll tror jag att jag håller på Erik. Cool kille ;)

Ni får ha en toppenbra kväll, love you!
KOMMENTERA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0