Sätra

Hej på er!

Kom för någon stund sen hem från Sätra. Jag följde med Frida till hennes ridlektion. Jo, det var kul. Lite kallt bara. Och hästen hon red på, Elektron tror jag att han hette var jättesöt! Ja, eh.. sen kom Lollo från klassen dit och hjälpte oss med grimman och grejer.

Funderar själv på att börja på ridning, men det är så dyrt för pappa! Så jag satsar nog fortfarande på simningen. Måste höra med tränaren vilka dagar och tider jag tränar. Ska göra det efter jag har skrivit.

Äntligen helg! Veckan har varit lång tycker jag. Långsam iallafall. Jag har inga planer för helgen, ska antagligen umgås med vänner som vanligt och försöka hålla mitt godisförbud.

Inget mer att berätta så ni får ha det så bra än så länge :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål .Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

2009-09-18 @ 18:48:45
Postat av: Bella

Jo, jag kan kolla in din blogg. Har själv varit med om dåligt självförtroende och mobbing, så varför inte ? :)

2009-09-18 @ 20:03:22
URL: http://baraisabelleee.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej bellawe tack för att du följde med mej på ridningen löwe yah :D <3

2009-09-18 @ 21:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0