Helg!! (!)

Äntligen helg! Åh, gud vad skönt! Under den här veckan har jag haft svårt för mig att vakna upp och varit upptagen att jag har glömt bort bloggen. Nu har jag en hel helg på mig att blogga, och då ska jag dessutom inte skriva ett inlägg per dag. Det blir antagligen några stycken ;)

Det är Idol idag också. Temat är "Världens bästa låt", idolerna måste välja en favoritlåt som de ska sjunga. Snygg-Erik (som jag kallar honom) ska sjunga Queen - The show must go on. Perfekt låtval! Låten är menad för honom och jag ser verkligen fram emot framträdandet!

Jo, Soförhöret gick jättebra. Jag var dock lite nervös eftersom att jag pluggade bara igår. Men det gick som smort, man får hoppas på resultatet. Alla rätt, tror jag. Vem vill satsa med mig ? :)
Nej, jag tror inte jag hinner. För just nu ska jag hitta på ett annat bloggnamn, som är enklare. Baraisabelleee är svårt att komma ihåg, kanske "byisabelle" duger ? Nej, jag vet inte. Time to think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0