Omprov klockan åtta

Hallå på er!

Jag har inte alls haft tid med bloggning idag pga. plugga. Jag har som sagt mitt omprov imorgon och måste plugga hårt och gå upp tidigt. Brukar vanligtvis vakna upp klockan 6:45 varje dag. Men om jag ska hinna till skolan imorgon måste jag vakna klockan 5:30. Vill inte stressa varje morgon. Så då kliver jag upp, duschar, fixar mig, äter frukost. Och bara tar det lugnt resten av tiden.
Efter inlägget måste jag plugga på engelskan. Måste kunna klädesplagg, vad dom heter. Tråkigt, men roligt ämne. Me love fashion.

Haha, just det! Jag skriver (ännu) en berättelse i skolan och hemma. Det är Twilightinspererat, ungefär som Twilightvideon som jag visade er. Men handlingen är:

Edward måste lämna familjen Cullen och Bella för Volturi. Om han stannar kvar blir allihopa bestraffade. Och när Edward lämnar dem börjar Bella få småkänslor för Jasper, och Jasper för Bella. Alice ser Bellas och Jaspers framtid och börjar bli svartsjuk på Bella.

Lite drama, you know ;) Men jag gillar handlingen och är nöjd med det. Så efter engelskaglosorna ska jag nog skriva mer på berättelsen.
Och Frida: Jag förstör inte Twilightsagan, jag vill bara skriva ner det jag upplever när jag läser när Jasper pratar, Jasper tänker, Jaspers förmåga. Jasper, Jasper, Jasper.


Matteboken -.-

Engelskaboken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0