Pluggar återigen - och världens bästa händelse!

Hallå bloggen och på er andra ;)

Jag kom för någon stund sen hem från skolan, direkt tog jag något att äta och pluggade. So-förhör imorgon om vad som händer med kroppen av alkohol. Att plugga om droger i skolan är intressant! Men att plugga till förhöret är inte världens roligaste. Jag blev iallafall klar med projektet på So som tog ett tag. Haha, gud vad skönt!


 
Och just det! Min mentor var på någon skolmässa i Älvsjö, så var det någon tävling eller lotteri. Hon gick med där och gissa vad! Våran klass vann en skidresa till Bjursås! Wohooo! Gratis bussfärd dit och tillbaka och liftkort! Två skidresor i februrari, kan det bli bättre ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0