Då var det dags

Det mesta är städat och klart. Tommys buss åkte iväg klockan ett, alltså är han här i Stockholm vid 15-tiden. Kommer bli sjukt kul eftersom att jag inte har träffat honom sen juli. Han ska vara här hela helgen och imorgon ska vi på Djurgården - Örgryte. Må bästa lag vinna! Haha ;) Jag är inte särskilt insatt i fotboll men står ändå på Djurgårdsklacken. Eller familjeläktaren, vi får se.

Ni kanske börjar inse att jag har börjat intressera mig mycket av Tyskland. Inte historien om allting, men musiken och så. Musiken är bra, men inte språket. Haha, men det är inte kul att plugga tyska, men vad har man för val ? Istället för jobbiga sånger på tyska lektionerna, kan man inte lyssna på något band som är känt. Till exempel Stanfour eller Tokio Hotel. Haha ;) 

Var bara tvungen att säga det.

Vad ska ni hitta på idag ? KOMMENTERA!



"Let me sleep in your arms. Let me breathe, this clean bright light surrounding you"

Kommentarer
Postat av: Emilia

Fin blogg du hade :D vad ska du idag då ? :P

2009-10-30 @ 15:32:06
URL: http://emblia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0