Happy Halloween

Halloween idag!

Konstigt nog så bryr jag mig mer om högtiderna i år! Midsommarafton var jag finklädd vilket inte jag var förra året. Och jag brydde mig inte om Halloween. Men i år så ska man gå runt som en läskig vampyr som jag sa. Kanske man hoppas på att Jasper Hale kommer och tar mig ? Haha, men riktigt kul ska det bli ikväll! Jag kanske skulle gå på "Godissamling" som jag kallar det med Malin och Linnea. Haha, gör det endast för godiset. Självklart om ingen öppnar eller om dem är otrevliga får man lov att göra något bus. Kasta ägg som alla andra traditioner :)
Jag kommer ihåg förra året när jag gick med Linnea. Jag var djävul, helt knallröd i ansiktet med djävulshorn. Haha, så var det ingen som öppnade så vi smetade på rapsolja på deras brevlåda eller vad det var. Mysigt, mysigt. Haha, som sagt det kommer bli jättekul!

Ska ni klä ut er ? Isåfall, vad ska ni klä ut er som ? :)


- Otydligt sminkad, men har mörka ringar under ögonen. Och eftersom att jag är född som blek behöver jag inget vitt puder. Mörkrosa läppglansa till det!


- På med den ikväll. Vampyrer är söta, men livsfarliga. Right ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0